Tož todleto su já a to pode mnó je vona:

640x480 (58,0 Kb) 640x480 (76,1 Kb) 640x480 (67,4 Kb) 640x480 (67,2 Kb) 640x480 (62,6 Kb)

Jméno: Petr alias Wazi Šířka: Proměnlivá
Příjmení: Moc složitý Délka: taky
Porozen: 20. století Hmotnost: 93/95kg (Suchá/Pohotovostní)
Kde: V Brně Velikost nohy: 10,5 (EU 45)
Pohlaví: Kudrnatý Vlasy: krátký, tmavý (počet cca 2 miliony)
Výška: 1,87m - 1,90m ( bez bot - s botama ) Oči: 2

Pokud mi chceš něco sdělit, tak můžeš tuná:

Tvůj email:

Sem to napiš:

Trochu ze života:

Narodil sem se v Brně, žiju tady a dál uvidíme. Základku sem zvládl, střední taky celkem ke svý spokojenosti a teď sem se úspěšně dosnažil na VUT-FSi vo titul. Je ze mě "infouš" (to neznamená, že su nemocnej, ale informatik). A všici mi říkaj Wazi, to jenom pro úplnost.

Mám rád: machny, hamburgry, ženský, BloodHound Gang, Offspringy, Metallicu,  SouthPARK, PIVO(kdybych to napsal na první místo, tak bych vypadal jako alkoholik), komple, cestování, plavání, a hodně dalších věcí, který mě teď nenapadaj.

Nemám rád: Hodně politiků, komunisty, militantní feministky (amazonky), zažívací potíže, tvrdej alkohol v kombinaci s pivem (ničím ho všude, kde na něj narazím :o), kruhový objezdy, šprcky a asi ještě něco bude.

Trochu ze života s machnama:

Ty machny (tj. Motocykly)! Chytlo mě to v 14ti letech. To sem osedlával nádhernýho Siflouna (Simson S53), bílomodrýho, na kerýho sem vzápětí dokoupil za dva litry laděnej vejfuk Gianelli ( licence Arrows ), díky kerýmu točil 10tisíc ot/min, teda jenom na jedničku, ale co by člověk chtěl po objemu představující velkýho panáka. Jezdil sem na něm ve dne v noci ( v noci - lepší ), při teplotách od 35 do -20 stupňů celsiových a bavilo mě to čím dál tím víc. Ale 75km/h, no moc to není. Tak sem si pořídil za tři litry 30 let starou čízu, rozebral ju a teď ji raděj skládá známej, paněvadž sem se zhlídl v 10 let starý šunce stejný značky. To byla ale potvora, ve stovce se mi zadřel motor ( asi sem ju tolik neměl točit ) a jak začla brzdit tak mi málem nádrží urazila..., no nic, přežil sem. To mě štvalo, muselo sem něco rychlejšího, tři a půla. Drahá jak něco, ale po sponzorském daru od svého otce sem ji přece jen vlastnil. Nádherná to mašina ( opravdu MAŠINA ). Stříbrná, celokapotáž, tři kufry, laděný vejfuky, proště machna. Moc sem na ní nenajezdil.

Krátce na to jsem přišel z čista jasna k nový lásce ( s machnama je to samí jako s ženskejma, že? ), totiž k Hodně XL600V TransAlp. Úžasná, nádherná, dokonalá, prostě ONA! Zatímco na Siflounovi a Jawárně sem byl jen na slovensku, tak na této krásce sem to dotáh až do Francie, Švícarska, Rakouska, Dojčlandu, Slovenska, Itálie a Lichtenštajnu. Ideální partnerka na cesty. Dostala o zub větší pastorek a pak se dala dálnice do Prágu zvládat hodně rychle ( rychlost byla pořád někde 170-180km/h, pravda, někdy jen 160 ).

Ale jak to již bejvá, 180  se zubama zakousnutejma do tachecu, nohy na zadních stupačkách, zrychlení ze 170 na 180, půlka věčnosti než člověk najde strmej kopec, hmm. Známej v tý době chtěl jet na dovolenou a to na machně. Neměl na machnu papíry a machnu. Co dělat? "Hele, mám doma nádhernou universální mašinku, ideální na zabouchnutí, ta tě nezabije...". Jo. Finance byly, sponzorský dary taky, ale do čeho jít? V tý době vylezla nová Šestka vod Hondy, nádherná to věc, ale přece jenom, byla to Šestka, stejnej objem jako Alp. Za úplně tu stejnou cenu byla  v tý době i VTRka. Tak to byl argument, ten motor, ty krásný linie, ta papučka vzadu. A stalo se.

Trochu ze života v příkopu:

Stalo se 9.dubna 2000 ve 14:10. Teď už vím, jak to všecko bylo. Jel sem z vesnice Kvasice do Střížovic (taky vesnice, obě sou u Kroměříže). Při výjezdu z Kvasic člověk vidí táhlý stoupání (asi tak 300m dlouhý), pak přijde horizont a za ním krátký klesání ukončený celkem ostrou, levou zatáčkou. Protože sem asi čučel po vejrech a nevšiml si kolikžeto vlastně jedu, vyvalil sem na vrcholku voči a začal gumovat. To trvalo 18m. Už machnu nakláním do zatáčky a ejhle, mám zadní kolo v luftě, který se rozhodlo, že mě předjede. No a když si sedlo na silnic, tak sem byl naštorc s mašinou ke směru jízdy a věřte či nevěřte, už sem ležel na hubě. Pak sem chvilku valil po zádech na asfaltu, mašina za mnou, pak přišly svodidla, které sem podletěl a skončil v příkopu. Mašina zůstala na silnici a počala pouštět volej. Pak tamtudy jelo auto (to už sem se po malým schrupnutí hrabal z příkopu) a Ti mi zavolali sanitu. Díky. Pak sem jel do nemocnice v Kroměříži, aniž bych věděl, jakže to vlastně ta sanita vypadala. Tam mě trochu dali dohromady a známej mě zavez do Brna. Poškození: Já: Zlomená ruka, střední otřes mozku, naraženej loket, rameno, zápěstí, bok a pata. Mašina: Všecky plasty, pravá koncovka vejfuku, pravý blinkry, levej blinkr, pravý řídítko ulomený, pravá stupačka ulomená, pravý zrcátko, proraženej kryt spojky, ohnutej podsedlovej rám, vodřená nádrž atd...

640x480 (73,0 Kb)

Výjezd z Kvasic

640x480 (75,4 Kb)

Průser

640x480 (70,7 Kb)

Velkej průser

640x480 (81,2 Kb)

Moje lože

640x480 (71,6 Kb)

Street VTR