05.02.2000:

Včera sem do ní narval alarm s Pejdžrem, před tejdnem o tohoto data dostala cyklokompjůtr SigmaSport Targa (tachec proměřuje asi -5% ve 150km/h). Jinak mám na ní namontovaný laděný koncovky Sil-Motor, který zvedli špičku výkonu o 4oře (ze 107 na 111) a krouťák o 4N.m na konečných 100N.m. Taky přispěly ke pěknýmu průběhu obou těchto křivek. Nic jinýho sem s ní nedělal, ale možná ju nechám trochu přetryskovat a uvidím. Tak se můžete kouknout na seskenovaný grafy průběhu výkonu a krouťáku...

480x640 (63,4 Kb) 640x480 (71,5 Kb) Výkon a krouťák na klice Výkon a krouťák na zadním kole

16.10.2000:

Jelikož se mi povedlo s VTRkou třísknout o zem (teda o svodidla a o asfalt) šly Sil-Motory do kytek. Proto sem potřeboval nový a díky kamarádce sem se dostal k suprovejm Arrowsům.

640x480 (64,2 Kb) 480x640 (63,4 Kb) 640x480 (65,2 Kb) 640x480 (63,7 Kb) 480x640 (67,0 Kb) 640x480 (67,4 Kb)

Teď něco k výkonu - sériovka měla cca 107 koní a 96 N.m krouťák, po namontování Arrowsáckejch koncovek mě výkon vylezl až na 116(!) koní a krouťák na 103(!)N.m! Což je o zhruba 9 koní a 7N.m víc, než byla sériovka. Pak nastalo ladění v DK Moto, kde se dostaly tyto hodnoty až na 119 koní a 107 N.m. (všechny údaje sou na klice, což je výkon a krouťák na zadním kole krát 1.12). O to se postaral vzduchovej filtr od K&N a DynoJet Kit stage 1. Nejdůležitějším a nejznatelnějším rozdílem je nárůst krouticího momentu mezi 3200-4400 ot./min. Touto "dírou" prej disponujou všechny sériový VTRky. Tady je k tomuto všemu kecání názornej graf:

Výkon a krouťák na zadním kole

09.06.2001:

Hurá, VTRka zůstala až do teď celá. Naplácal sem na ní (podle mě) celkem slušivý samolepky a vykastroval z ní alarm, kterej to psychycky neunesl a umřel (měl bych asi jezdit míň po polňačkách :o).

1024x768 (209,6 Kb) 1024x768 (190,1 Kb) 1024x768 (183,6 Kb) 768x1024 (183,4 Kb) 1024x768 (183,0 Kb) 1024x768 (172,4 Kb)

No a protože mě kámoš pořád kecal vo tom, jak mu Bandit de pořád na záda, tak se VTRka objevila opět v DK Motu, kde se jí mrkli na hlavu a všechno zase pěkně sladili. Takže ve finále a je tomu tak do dnes má výkon 125 koní a krouťák 108Nm.